مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

طراحی سایت

 
گام سوم: طرح ریزی برای یک آغاز نو
پس از سبک سنگین کردن بازخوردهای مخاطب بوسیله ابزارهای هوشمند، نوبت طرح ریزی برای انجام تغییرات و مهیا کردن مقدمات گشوده ساخت وب سایت میباشد. لیستی از اشتباهات مزاحم تنظیم فرمائید و آن ها را به ترتیب حق تقدم مقام‌بندی کنید.
 
حق تقدم با مشکلاتی میباشد که رفع آنها، راندمان پررنگ‌تری برای تارنما داشت باشد.
مطمئن باشید رفع هرگونه ایرادی از Homepage، می تواند تاثیرات مثبت قابل توجهی روی راندمان تارنما و جلب حیث مخاطب داشته باشد.
 
بعداز Homepage، نگاهی به المان های تحت بیندازید تا از استاندارد آنان مطمئن گردید
 
برندینگ که دربرگیرنده پباده سازی لوگو، فونت و رنگ‌بندی قالب میباشد.
استفاده کننده پسند بودن وبسایت دربرگیرنده حذف صفحه های بی اثر و بهبود دسترسی به
کیفیت ارائه محتوا دربرگیرنده لحن نوشتار و تصاویر
 
 
گام چهارم: نوبت گشوده طراحی وب سایت میباشد
سنگ پهناور علامت نزدن میباشد. برای اینکه شایسته ترین سود را بگیرید، گشوده ساخت سایت را به بخش های کوچک تقسیم نمایید. در صورتی‌که گشوده ساخت وب سایت بر عهده یک کمپانی کارشناس و فن‌ای نباشد، ممکن میباشد این مراحل علاوه بر این که تاثیر مثبت نداشته باشد، بلکه در گیر افت سعی هم شود.
در صورتیکه تارنما شما بسیار دیرین میباشد، احتمال می‌رود گشوده طراحی وب سایت چاره مقرون به صرفه‌ای نباشد و نیاز به پباده سازی دوباره داشته باشید. اینجاست که تخصص و تبحر کمپانی برنامه نویسی، به اعطا کرد شما و جیبتان میاید و از مخارج غیر ضروری و بی نتیجه پرهیز می نماید.
مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 23:38

طراحی سایت

 

مگر این‌که تک تک کد هایتان را از آغاز بنویسید، صرفا در این شرایط می‌باشد که احتمال دارد نیازی به API نداشته باشید، در غیر این رخ برای پیشبرد کارهای خود می بایست با کامپوننت های خارجی نرم افزار ها که هرمورد دارنده API خاص خود هستند، در ارتباط باشید .

چه بسا درصورتی که چیزی را کاملاً از آغاز بنویسید، یک قابل انعطاف افزار خوش تولید دارای API های توکار برای امداد به سازماندهی کد و استفاده مجدد از اجزای نرم افزار می‌باشد . API های همگانی متعددی وجود دارد که به شما امکان می دهد به عملکردهایی که در جای دیگری از طریق وب توسعه یافته اند ، دسترسی داشته باشید .

API
چیست؟ API به تیتر یک خط مش و راه یگانه برای تعامل با کامپوننت های یک نرم افزار شناخته می شود . ولی این گزاره دقیقا به چه معناست؟ تصور فرمایید که یک ماشین کامپوننتی از یک نرم افزار بود . با این فرض API خودرو ما دربرگیرنده داده ها مربوط به کارهایی میباشد که می تواند انجام دهد . به تیتر نمونه شغل های نظیر عجله گرفتن ، ترمز ، روشن کردن رادیو ، و غیره . API ها مشتمل بر اطلاعاتی در قضیه شیوه انجام این کارها نیز می باشند .

برای مثال برای سرعت بخشیدن به خودرو می بایست پای خویش را روی پدال گاز نهاده و فشار دهید . با این هم اکنون وقتی که پای خویش را روی پدال گاز قرار می دهید ، API نباید توضیح دهد که چه اتفاقی در داخل موتور ماشین می افتد . به همین دلیل است که در صورتی‌که بتوانید با یک اتومبیل بنزینی رانندگی نمایید ، می توانید سوای نیاز به یادگیری مهارت های جدید، پشت امر یک خودرو برقی بنشینید .

نکته ای که بایستی در حیث داشته باشید این می‌باشد که اغلب از نام برخی از API ها برای اشاره به مشخصات رابطه و همینطور اشاره به نرم افزاری که با آن تعامل دارید به کار گیری می شود . به عنوان نمونه عبارت "API Twitter" ، نه فقط به گروه ضوابط مربوط به رابطه و تعامل با توییتر اشاره دارد، بلکه به طور کلی اشاره به برنامه ای دارااست که شما با آن ارتباط برقرار می کنید .

API
به عنوان لایه انتزاع زمانی صحبت از قابل انعطاف افزار می شود ، API ها به معنای حقیقی وواقعی کلمه و واژه در همگی جا می باشند . API با یک عدد از اساسی ترین مفاهیم علوم رایانه همپا است: انتزاع . انتزاع راهی برای سوق دهی پیچیدگی یک سیستم است، در این صورت می‌توانید اقدامات پیچیده را به روشی بی آلایش اداره کنید . در این مسئله میتوانید به دکمه هایی که شرکت آمازون برای ثیت سفارش در اختیار شما قرار می‌دهد تاءمل کنید . این به عبارتی انتزاع می باشد .
تصویری از این دکمه ها در زیر آمده است : amazon-dash-buttons
میتوانید یکی از این دکمه ها را از آمازون سفارش دهید و آنگاه از برنامه ای در گوشی تلفن هوشمند خویش برای اتصال آن به کانال Wi-Fi و همچنین اکانت آمازون خویش استعمال فرمائید . به تیتر مثال ، جنس موضوع عشق شما حوله های کاغذی میباشد . هر مقطع که بخواهید حوله های کاغذی بیشتری توصیه دهید فقط کافی هست دکمه را فشار دهید . دکمه شما به وب متصل می شود و پیامی را برای قرار دادن سفارش در اکانت شما ارسال می کند .

یک‌سری روز بعد، حوله های کاغذی به نشانی شما ارسال میگردند . نظیر یک API ، این دکمه یک رابط بی آلایش هست که اشکال پیچیدگی را در پشت صحنه مخفی می نماید . ولی در پشت پرده چه اتفاقاتی می افتد : محصولی که پیشنهاد داده اید براساس شناسه، می بایست از مقر داده واکشی شود، پس از آن نشانی شما باید از حسابتان بیرون شود . بعد از آن نزدیک ترین محل انبار حوله های کاغذی به آدرس شما تعیین شود ، آنگاه به آن اطلاع داده شود تا یک موضوع از محصولاتش را از انبار بیرون کرده و بسته بندی کند .

سرنوشت ، بسته شما می بایست از طرز ترکیبی از هواپیماها، کامیون ها و ون ها به نشانی شما ارسال شود . حالا تصور فرمائید که ناچار بودید تمامی این موردها را به عنوان مشتری هماهنگ نمایید . دراین فیس هرگز حوله های کاغذی پیشنهاد نمیدادید، چون این روند فراوان پیچیده و وقت گیر می باشد .

خوشبختانه، همگی این عذاب ها از شما بدور می باشد . زنجیره ای طولانی و به هم پیوسته از سیستم های رایانه ای و فرآیندهای انسانی وجود دارد که سبب می شود آن حوله های کاغذی به آدرس شما ارسال شوند، البته فقط چیزی که می بایست در قضیه آن تاءمل کنید این هست که یک دکمه را فشار دهید .

این همان کاری میباشد که API ها برای برنامه نویسان انجام وارد می کنند . آنها پیچیدگی متعددی را پنهان مینمایند و مجموعه ای از تعاملات نسبتاً بی آلایش را توصیف می کنند که می توانید به جای انجام کلیه امور از آن استعمال کنید . در هر پروژه نرم افزاری ، احتمالاً در‌صورتی‌که صدها API به طور بدون واسطه از قریه ها نفر به کار گیری نشود، عمل به سادگی پیش نخواهد رفت .

API
های عمومی و ترکیب API

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 0:20

طراحي سايت


در نصیب اولیه از تاریخچه وردپرس در خصوص ورژن های اول وردپرس کلام کردیم و آن ها را به شما معرفی کردیم . شما با ظواهر ورژن های ابتدایی وردپرس آشنا شدید و فعلا عصر این میباشد که ادامه تاریخچه وردپرس – نصیب دوم را برای شما بازگو کنیم . پس با ما هم پا باشید .


تاریخچه وردپرس – نصیب دوم
در سال ۲۰۰۸ یک کمپانی طراحی وب سایت که نام خودش رو Happy Cog نهاده بود به پروژه وردپرس بیشتر شد و قالب مدیریتی به‌این سیستم مدیر محتوا بیشتر شد . همینطور در به عبارتی سال نیز قابلیت و امکان های نو مانند شورت کد ، بروز رسانی های یک کلیکی و سیستم نصب پلاگین داخل درنظرگرفته شده به وردپرس بیش تر شد . تصویر مدیر وردپرس در به عبارتی سال که مرتبط با ورژن ۲.۷ می باشد در ذیل قابل مشاهده میباشد :


تاریخچه وردپرس – نصیب دوم

 

در ژوئن ۲۰۱۰ کمپانی Automattic صاحب سیستم وردپرس امتیاز خودش رو به WordPress Foundation منتقل کرد . این یک لحظه تاثیر گذار در مورخ وردپرس به شمار میرود ، چون منجر شد وردپرس همچنان پرورش کرده و بزرگتر شود . در مورخ ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰ ورژن ۳ از وردپرس منتشر شد . این یک قدم مهم در سعی روبه جلو وردپرس تحت عنوان یک سیستم مدیر محتوا بود . یک‌سری قابلیت تازه مانند گونه های نوشته های سفارشی ، جایگاه بندی بهتر ، بگراند های سفارشی ، سربرگ ها ، منوها ، و بخش اعظمی مورد های دیگر طولانی تر شوید . همینطور در آن عصر پروژه وردپرس یکسری سایته نیز با وردپرس ترکیب شوید .

همینطور قالب Twenty Ten یا این که به عبارتی ۲۰۱۰ نیز با وردپرس عرضه شد . قالب پیشفرض وردپرس به عبارتی ۲۰۱۰ در آن سال بود .

در سال ۲۰۱۱ ، قالب های نوشته و نوار ادمین به وردپرس طولانی تر شد . در به عبارتی اوقات برخی از پلاگین های جالب نیز به وردپرس بیش تر شدند مثل پلاگین های فروشگاهی که به یوزرها این قابلیت را میداد تا یک وب سایت فروشگاهی ساخت کرده و تولیدات خویش را به فروش برسانند .

در سال ۲۰۱۲ سفارشی ساز قالب ، پیش اکران قالب و مدیر رسانه جدیدی به وردپرس بیش تر شد . این قابلیت و امکان به یوزرها یاری می کرد تا یک آلبوم تصویر دلخواه ساخت نمایند . در سال ۲۰۱۳ وردپرس ۳.۷ عرضه شد . قابلیت بزرگی که درین ورژن قرار داده گردیده بود بروز رسانی اتوماتیک بود که به وردپرس این قابلیت و امکان را میداد تا در چهره وجود ورژن تازه به طور اتوماتیک بروز رسانی را انجام دهد . قابلیتی که شبیه امکان به روز مرورگر کروم می باشد . در‌این دوره وردپرس به یک کدام از محبوبترین سیستم های مدیر محتوا در جهان تبدیل گردیده بود .

 

در دسامبر ۲۰۱۳ وردپرس ۳.۸ عرضه شد که دارنده قالب تازه مدیریتی بود . قالب تازه به طور ریسپانسیو و یا این که به عبارتی واکنشگرا بود که تصویر آن در ذیل نیز قابل مشاهده میباشد :

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 11:57

طراحی سایت

 


در کنار خصوصیت هایی مانند امنیت و سرعت که در یک CMS منحصربه‌فرد گزینه دقت میباشد فاکتورهای دیگری نیز می بایست در ساخت سایت

ساخت وب سایت

طراحی وب تحت عنوان شاخه ای از هنر شناخته می‌گردد؛هنری که ابزارش خلاقیت بصری و علم برنامه نویسی میباشد. طراحی سایت در وبسیما یک تجربه برنده برای شما ...
 در حیث گرفت که می توانند بر گزینش شما تاثیرگذار باشند. مهم‌ترین معایب یک سیستم مدیرت محتوای مخصوص به شرح تحت میباشد:
هزینه بالا و دوره طولانی برای ساخت وب سایت
فکر کنید که برای خرید یکپارچه کت و شلوار به بازار مراجعه نمایید یا این که به یک خیاط فردی دوز، کدامیک هزینه بالاتری خواهند داشت؟ همین نمونه در طراحی وب سایت نیز موجود است. زمانیکه شما از سیستم های مدیر محتوای مجانی به کارگیری می کنید بخش متعددی از مخارج پباده سازی و بسط پنل های مدیریتی را پیش رو نخواهید داشت.

در طراحی وب سایت با CMS منحصر زمان طراحی وب سایت شما ارتقاء یافته و به همین نسبت مخارج شما اضافه می گردد. ممکن میباشد یک کمپانی به شما سفارش قیمتی شبیه با یک وبسایت وردپرسی منحصربه‌فرد برای یک CMS مخصوص بدهد، در‌این موقعیت بایستی بدین تصور کنید که آن CMS برای شما منحصر به فرد وجود ندارد بلکه برای آن کمپانی منحصربه‌فرد میباشد. یعنی یک CMS به وسیله یک گروه ۵ تا ۱۰ نفره پیاده سازی گردیده و با تیتر منحصربه‌فرد به شما فروخته می‌گردد، درحال حاضر آنکه همین سیستم به شرکت ها دیگر و موضوع های کاری دیگر نیز فروخته خواهد شد و عملا مخصوص بودن آن برای شما وجود ندارد بلکه برای کمپانی آفریننده میباشد.


در تصویر بالا سهم بسیار بالای وردپرس از بازار طراحی وب را در مقایسه با بقیه سیستم ها مشاهده می کنید. سیستم مدیر محتوای وردپرس طی ۱۴ سال و با سعی میلیون ها نفر در سرتاسر جهان به نقطه فعلی خویش رسیده و پیروز شده‌است به دوست داستنی ترین و پرکاربر ترین مثال در قضیه کاری خویش تبدیل شود. همین جامعه آماری به شما نشان می‌دهد که ساخت سایت با وردپرس چه قیمت هایی برای شما قادر است ساخت نماید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 166 تاريخ : چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت: 13:01

طراحی سایت

 


لهجه های script گویش هایی با سطح بالا بوده که تشابه متعددی با گویش های برنامه نویسی عادی دارا‌هستند البته می‌توانند مستقیما به لهجه ماشین کامپایل شوند. معلوم میباشد که لهجه های اسکریپ نویسی به تنهایی کاربردی نداشته و نیاز به برنامه از قبلی مندرج می‌باشد و این لهجه فقط بر روی آن برنامه سوار می‌شود و بنابراین اپلیکیشن واسط دستوری کلیه تغییرات اعمال میشود.

یکی برنامه های بسیار رایج برای گویش های script اپلیکیشن Maya است درین برنامه یک گویش های اسکریپ نویسی به نام mel موجود است که اذن می‌دهد یکسری از اوامر و توابع به لهجه c نوشته شود. مثلا در سورس کد C یک تابع موجود است که وظیفه ساخت روشنایی را به عهده داراست، در‌این موقعیت زیرا این برنامه از گذشته کامپایل شده‌است دسترسی به تابع آن ممکن نیست، درین موقعیت لهجه Mel تابع متبوع را از باطن کدهای C خارج می‌کشد و منجر ساخت نور و روشنایی می‌گردد.

یکی از کارکشته ترین گویش های script پایتون بوده و از روش قابل انعطاف افزارهای واسط قادر است شغل های مختلفی انجام دهد. علاوه بر پایتون چندین از لهجه های دیگر از قبیل perl، java script، php و ... نیز از جور گویش های script محسوب می‌شوند.

 

 

خصوصیت گویش های script

لهجه های script بسیار سطح بالا می‌باشند و در واقع به لهجه آدم بسیار نزدیک می‌باشند. با به کارگیری از این گویش ها می قدرت برنامه هایی که تا قبل از این درج شده میباشد را کامپایل نمود و همچنین یکسری قابلیت و امکان ها به انها طولانی تر کرد. در‌این طریق دیگر نیاز به تغییر تحول کدهای نخستین نمیباشد. مسئله را در قالبی مثل ماشین اکانت واضح سازی می‌کنیم. در برنامه ماشین اکانت هنگامی که از لهجه های script استفاه شود در صدر یک پنجره گشوده گردیده و استفاده کننده می‌تواند در آن کد بنویسد. در maya چنین فضایی بسیار به چشم می خورد. متوجه شدیم که گویش های اسکریپ نویسی در واقع یک لهجه برنامه نویسی میباشد که امکان سوار شدن به برنامه های کامپایل گردیده را دارااست. لهجه های اسکریپ نویسی یک‌سری توابع و امرها باطن آن را خارج از برنامه برگزار می کند. با به کارگیری از لهجه های اسکریپ نویسی در برنامه ماشین اکانت دیگر نیاز به اعمال هر فعالیت اصلی مانند ضرب و تقسیم و مساحت گیری نبوده و صرفا با وارد نمودن عدد می شود به سود دلخواه دست یافت

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 11:20

طراحی سایت 


طراحی کهن و از مد افتاده
پروسه طراحی در مقطع‌زمان کوتاه تغییر تحول زیادی کرده است. مشتریانی که از این تغییر گرایش باخبرند، در‌صورتی‌که شم کنند که وبسایت آنها از این فرآیند عقب‌افتاده، ممکن است به سراغ طراحی مجدد سایت خود بروند.

برخورد گرا نبودن
در طراحی نخستین انتقال به سمت موبایل را پیش‌بینی نشده، یعنی وب‌وبسایت ریسپانسیو نیست و فعلا در حال و روز بدی قرار دارد. مطالعه موردی Deep End نشان می‌دهد که حتی تکنیکی‌ترین طراحان وب سایت هم میتوانند این فرصت را از‌دست‌داده باشند، اما برای رفع این اختلال سریع عمل ‌کردند.

 

نرخ تبدیل تحت
بعضی افراد در ابتدا برای فعال سازی وب‌سایت خود هیجان‌زده هستند، ولی بعد از گذشت چند ماه به سود مورد نظر خود نمیرسند و می‌خواهند که فورا این اختلال را حل کنند. باز‌بینی فرمائید ساخت سایت چگونه به رسیدن به اهدافتان یاری خواهد کرد.

فاز ۲: داده‌ها را محاسبه فرمائید
مالک وبسایت به شما می گوید که خلل احساس شده در سایتش چه چیزی است. حالا چنانچه این موضوع باز‌نگری شد، شما باید درون داده‌ها کاوش فرمائید. به‌چهره کلی ممکن است مشتری از یک جنبه مختص سایت، یا طراحی ظاهری آن ناراضی باشد. حدس آنان احتمالاً صحت دارد، اما بایستی تایید کنید که نقص‌ جای دیگری نیست.
در طول این مرحله یا فاز، نواحی ذیل را به‌طور عمقی کاوش نمایید:
• Google Analytics
• چشم‌انداز رقابتی
• جستجوی کلمه ها کلیدی
• طراحی UI
• ساختار UX
سپس به‌کل وب‌سایت نگاه فرمایید. تمام صفحات سایت را بازرسی نمائید.
باید بتوانید از این بازرسی درباره‌ی حیطههای نقص‌ حقیقی وواقعی بهره‌گیری فرمایید. تعداد صفحه های زیاد است؟ آیا طراحی گونه های دارد؟ آیا فونت نیاز به نو کردن دارااست؟ آیا یک ویژگی کلیدی فراموش شده است؟ آیا تصاویر کهن یا غیر‌قابل‌پیش‌بینی می باشند؟ برای پیشنهاد طراحی مجدد و تنظیم پروپوزال از این سؤالات تهیه و تنظیم و آن را برای مشتری ارسال کنید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی پور web02 بازدید : 169 تاريخ : شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 19:14

طراحی سایت 

ASP مخفف Active Server Pages میباشد و یک بستر ویژه توسعه و گسترش اینترنت میباشد. این پلتفرم وابسته به کمپانی ماکروسافت می‌باشد.
ای اس پی (ASP) یک برگه HTML میباشد ساخت وب سایت که دربرگیرنده یک یا این که یک‌سری اسکریپت هست.گذشته از اینکه برگه برای استفاده کننده load شود کاغذ ASP در سرور اینترنت ماکروسافت پردازش می‌گردد.
در واقع ASP یک تکنولوژی ویژه گسترش اینترنت است،که قابلیت و امکان اجرای اسکریپت های یک ورقه اینترنت را از روش یک خدمت دهنده مهیا مینماید. ASP یکی‌از پارامترهای سرور داده ها وب ماکروسافت می‌باشد. به سرور داده ها وب ماکروسافت در اصطلاح IIS (inteet information server) می‌گویند.

شیوه تولید پوشه ASP :
برای ایجاد پوشه ای اس پی می اقتدار یک اسکریپت(script) مندرج در VBscript یا این که javascript، را به یک پوشه HTML بیش تر کرد و یا این که میتوان از برنامه (ActiveX Data Objects)ADOs به کار گرفت. و می بایست فولدر را با پسوند .asp ذخیره نمود

ASP.net چه چیزی است؟چه تفاوتی با ASP داراست؟
ASP.net نسل نو ASP است.ASP.net نسبت به ASP کلاسیک سریعتر میباشد.پوشه های آن دارنده پسوند .aspx می باشند.
هم چنین asp.net از لهجه های .net مانند C# استعمال می کنددر حالیکه asp از VBscript و Jscript به کارگیری می نماید.
یک کدام از دیگر از تفادوت های آن‌ها درین میباشد که ای اس پی دات نت،یک گویش به طور کامل شی گرا (object oriented)است البته ای اس پی نسبتاً به شی گرایی نزدیک میباشد
ساخت وب سایت با asp.net :
طراحی وب با این کادر ورک مزایا و معایبی داراست.از نگاه هزینه نسبت به php هزینه بالاتری دارااست.ولی در صورتیکه پروژه بزرگی دارید که قصد افزایش آن را دارید شایسته ترین آیتم به کار گیری از پلتفرم می باشد.تعداد خطوط کدی که با asp.net نوشته میشود نسبت به php فراتر میباشد.برای همین عصر بیشت تری از برنامه نویس می‌گیرد.

طراحی وب سایت با asp.net


مزایا به کارگیری از asp.net :
1-ای اس پی دات نت بطور قابل توجهی واحد سنجش کد های ما یحتاج برای تولید برنامه های وسیع و پیچیده را کاهش می‌دهد.که‌این عمل سبب میشود سرعت گسترش ارتقاء و هزینه بسط کاهش یابد
2-به جهت کامپایل آنی،و تکنولوژی های هوشمند ذخیره سازی که asp را ساپورت میکنند؛سعی کلی برنامه ارتقاء مییابد
3-کادر ورک asp.net گویش های گوناگونی را پشتیبانی میکند و این عمل به شما حق گزینش بیشتری میدهد.
4-در شرایطی که بخواهید پلت فرم خویش را تغییر و تحول دهید asp.net برای شما این قابلیت و امکان را مهیا می‌نماید
5-و....
معایب به کار گیری از asp.net:
1-این platform دارنده صفحاتی پیچیده هست
2-یادگیری بسیار دشوار
3-پشتیبانی محدود برای بهینه سازی(search engine optimization)
برای شناخت با بهینه سازی(سئو موتور کاوش) می‌توانید به نوشته‌علمی "seo موتور کاوش چه میباشد؟"رجوع‌نمایید.
تعریف‌و‌تمجید php :
Php مخفف PHP Hypertext Preprocessor یک گویش برنامه نویسی سمت سرور(backend) می باشد.با ااستفاده از پی اچ پی میتوان تارنما و نرم افزار های ذیل اینترنت برنامه نویسی نمود.php ربطی در ظاهر وب سایت ندارد. برای تایپ کردن ظواهر وب سایت از گویش هایی مانند html,css,js میتوان بهره مند شد.شاید دیدنی باشد که بدانید علامت php فیل می‌باشد و آن هم بدلیل صورت آن میباشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 13 اسفند 1398 ساعت: 15:44

ط
ويژگيهاي
PHP 6 در زمانه نگارش اين متن، PHP 6 در ورژن بتا يا اين كه آزمايشي خويش قرار دارد و قرار می باشد تا نقطه پایان سال 2007 ميلادي بيرون داده شود . تصميم بر سر اين كه آيا اين نسخه مي بايست ورژن طراحي سايت اي كليدي باشد (ورژن 6) يا اين كه اين كه نسخه اي مياني، به وسيله بخش اعظمي قضيه دعوا قرار گرفته مي‌باشد و آنطور كه بنظر مي رسد بخش اعظمي از آزمايش كنندگان اين ورژن، آن را ورژن اي كليدي مي دانند چرا كه دست كم يك خصوصيت حياتي به آن بيش خيس گرديده میباشد: پشتيباني از يونيكد . در هر چهره، در دنياي برنامه نويسي، عبارت تغيير‌و تحول مهم، بيانگر چشمگير و قابل شم بودن مي باشد در فيض نبايد اذن اعطا كرد تا ويژگيهاي داراي اهميت ديگر طولانی تر گرديده به اين ورژن، ناديده گرفته شوند .

طراحي
سايت ليستي از تغييرات مهمي كه یاروهمدم اين نسخه ارائه گرديده اند در زير آورده گرديده میباشد: پشتيباني از يونيكد: پشتيباني از يونيكد در اين نسخه بيش خیس شده‌است كه منجر مي شود تا توليد برنامه هاي تعدادی زبانه سهل و آسان خيس فيس گيرد .
ارتقاي امنيت: افزایش امنيت ترقي متعددي در اين نسخه كرده میباشد و بطرز چشمگيري منجر به كاهش مشکل ها امنيتي گردیده مي باشد كه احتمال دارااست بتوان اظهار كرد مشکل اين لهجه نبوده بلكه از مشكلات برنامه نويسان نامتجرب ناشي مي شدند . اين مساله در فصل 2 قضیه بحث قرار خواهند گرفت .
ويژگيهاي و بنا هاي جديد گویش: چندين از ويژگيهاي دستوري جدید به اين ورژن طولاني خیس گردیده اند كه مهم‌ترين آن‌ها دربرگیرنده، متغيرهاي صحیح مدل 64 بيتي، ساختار نو foreach براي آرايه هاي تعدادی بعدي و پشتيباني از break و label ها . بعضي از اين ويژگيها در فصل 3 آناليز خواهند شد .
در طول نگارش اين كتاب، محبوبيت PHP در نقطع ي عطف خویش جای‌دارد . بر اساس گزارشات Netcraft، PHP بر روي بيش از 20 ميليون دامنه نصب گردیده میباشد . مبنی بر گزارشات شركت E-Soft، PHP مشهورترين ماژول Apache ميباشد كه در بيش از 40 درصد از از سيستم هاي Apache نصب گردیده مي باشد .

تا به اينجا در اين فصل، فقط به آناليز ويژگيهاي ويژه اين گويش در هر ورژن پرداختيم . هر ورژن تيم اي از مشخصه ها را شامل مي شود كه نقش مهمي را در جذب و مراقبت به کارگیری كنندگان بر عهده داراست . در بخش آن‌گاه، با ويژگيهاي اصلي اين لهجه بخش اعظم آشنا خواهيد شد .

اعتنا: امكان دارااست تعجب فرمائيد چرا تنها از نسخه هاي 4، 5 و 6 در اين فصل صحبت شد . و ممكن ميباشد اين سوال هم پيش آيد كه آيا ورژن پایان، مهم‌ترين ورژن اين زبان نيست؟ درحاليكه شمارا به به کارگیری از آخرين ورژن پايدار اين گویش تشويق مي كنيم، ولی ورژن هاي 4 و 5 مسئله مقبوليت و به كارگيري زيادي قرار گرفته اند و احتمال آنكه خيلي زود از صحنه زقابت بیرون شوند ذيل خواهد بود . در فایده داشتن ديدي در زمينه قابليتهاي هر نسخه و محدوديتهاي آن ها، در كار ايده نيكي و خير و خوبي مي باشد، بخصوص در صورتيكه با مشترياني فعاليت نمائيد كه تمايلي به استفاده از بروزترين تكنولوژيهاي PHP را ندارند .

ويژگيهاي
PHP 6 در زمانه نگارش اين متن، PHP 6 در ورژن بتا يا اين كه آزمايشي خويش قرار دارد و قرار می باشد تا نقطه پایان سال 2007 ميلادي بيرون داده شود . تصميم بر سر اين كه آيا اين نسخه مي بايست ورژن طراحي سايت اي كليدي باشد (ورژن 6) يا اين كه اين كه نسخه اي مياني، به وسيله بخش اعظمي قضيه دعوا قرار گرفته مي‌باشد و آنطور كه بنظر مي رسد بخش اعظمي از آزمايش كنندگان اين ورژن، آن را ورژن اي كليدي مي دانند چرا كه دست كم يك خصوصيت حياتي به آن بيش خيس گرديده میباشد: پشتيباني از يونيكد . در هر چهره، در دنياي برنامه نويسي، عبارت تغيير‌و تحول مهم، بيانگر چشمگير و قابل شم بودن مي باشد در فيض نبايد اذن اعطا كرد تا ويژگيهاي داراي اهميت ديگر طولانی تر گرديده به اين ورژن، ناديده گرفته شوند .

طراحي
سايت ليستي از تغييرات مهمي كه یاروهمدم اين نسخه ارائه گرديده اند در زير آورده گرديده میباشد: پشتيباني از يونيكد: پشتيباني از يونيكد در اين نسخه بيش خیس شده‌است كه منجر مي شود تا توليد برنامه هاي تعدادی زبانه سهل و آسان خيس فيس گيرد .
ارتقاي امنيت: افزایش امنيت ترقي متعددي در اين نسخه كرده میباشد و بطرز چشمگيري منجر به كاهش مشکل ها امنيتي گردیده مي باشد كه احتمال دارااست بتوان اظهار كرد مشکل اين لهجه نبوده بلكه از مشكلات برنامه نويسان نامتجرب ناشي مي شدند . اين مساله در فصل 2 قضیه بحث قرار خواهند گرفت .
ويژگيهاي و بنا هاي جديد گویش: چندين از ويژگيهاي دستوري جدید به اين ورژن طولاني خیس گردیده اند كه مهم‌ترين آن‌ها دربرگیرنده، متغيرهاي صحیح مدل 64 بيتي، ساختار نو foreach براي آرايه هاي تعدادی بعدي و پشتيباني از break و label ها . بعضي از اين ويژگيها در فصل 3 آناليز خواهند شد .  طراحي سايت
در طول نگارش اين كتاب، محبوبيت PHP در نقطع ي عطف خویش جای‌دارد . بر اساس گزارشات Netcraft، PHP بر روي بيش از 20 ميليون دامنه نصب گردیده میباشد . مبنی بر گزارشات شركت E-Soft، PHP مشهورترين ماژول Apache ميباشد كه در بيش از 40 درصد از از سيستم هاي Apache نصب گردیده مي باشد .

تا به اينجا در اين فصل، فقط به آناليز ويژگيهاي ويژه اين گويش در هر ورژن پرداختيم . هر ورژن تيم اي از مشخصه ها را شامل مي شود كه نقش مهمي را در جذب و مراقبت به کارگیری كنندگان بر عهده داراست . در بخش آن‌گاه، با ويژگيهاي اصلي اين لهجه بخش اعظم آشنا خواهيد شد .

اعتنا: امكان دارااست تعجب فرمائيد چرا تنها از نسخه هاي 4، 5 و 6 در اين فصل صحبت شد . و ممكن ميباشد اين سوال هم پيش آيد كه آيا ورژن پایان، مهم‌ترين ورژن اين زبان نيست؟ درحاليكه شمارا به به کارگیری از آخرين ورژن پايدار اين گویش تشويق مي كنيم، ولی ورژن هاي 4 و 5 مسئله مقبوليت و به كارگيري زيادي قرار گرفته اند و احتمال آنكه خيلي زود از صحنه زقابت بیرون شوند ذيل خواهد بود . در فایده داشتن ديدي در زمينه قابليتهاي هر نسخه و محدوديتهاي آن ها، در كار ايده نيكي و خير و خوبي مي باشد، بخصوص در صورتيكه با مشترياني فعاليت نمائيد كه تمايلي به استفاده از بروزترين تكنولوژيهاي PHP را ندارند .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 8 اسفند 1398 ساعت: 15:57

در نظر داشته باشید ساخت و ایجاد هرمورد از گونه هایِ محتوایی که گفته شد، ممکن میباشد نیاز به صرف دوران بسیاری داشته باشد، اما فراموش نکنید هدف شما از ساخت محتوا، آموزش و ارائه طریق حل برای مشکل ها کاربران میباشد . در واقع انگیزه شما تولید یک محتوای باارزش و کمک به بازدید کنندگان و خواننده گان سایت خواهد بود . 

بخوانید: برای طرز اندازی اینترنت وبسایت به چه چیزی نیاز دارید؟  طراحی سایت
پس در حالتی‌که اینفوگرافیکی که ساخته اید و یا این که ویدیوهای آموزشی شما آن قدرها حرفه ای وجود ندارد، نگران نباشید . 
خیلی اوقات ویدیوها و آموزش های به ظاهر مبتدی که بوسیله اشخاصی مثل خود شما تولید میشه بسیار قابل اطمینان تر از ویدئو های شرکتی و حرفه ای می‌باشد که بخش اعظم قصد فروش دارا هستند تا آموزش . 

ساخت و ایجاد محتوای باارزش مضاعف اساسی تر از بی عیب و نقص بودن و بی نقص بودن اون می باشد . 
پس بهتره به جای نگرانی از بابت طراحی ضعیف یا این که آماتور بودن ویدیوها و یا این که وجود ایرادات جزئی در نوشته و مقاله‌ها خویش، به اندیشه تولید و ایجاد بها و امداد به مردمان باشید . 

درباره با تولیدِ انواع محتواهای گفته شده در فوق به زودی یادگرفتن هایی در وبسایت قرار خواهد گرفت . 

 

رواج 
محتوای تولید گردیده بعداز ساخت وب تارنما و ایجاد محتوای آن، نوبت میرسه به ترویج محتوا و قرار دادن اون جلوی دیده مخاطبان هدف . 
بسیاری از اشخاص پس از ساخت محتوا، هیچ کاری نمی‌کنند به امید این که مخاطب خود به خویش نوشته‌ی‌علمی رو پیدا کرده و آن را مطالعه خواهد کرد . این کار هیچ گاه سود ای نخواهد داشت . 

 

برای 
ترویج محتوای تولید شده میتونید از راه های تحت به کار گیری فرمائید: 
کامنت گذاری یا این که گذاشتن نظر در وب لاگ های مربوط به گزینه وبسایت تان (در‌این مورد بهتر میباشد یک سری نکات رو رعایت کرده تا تحت عنوان یک اسپمر شناخته نشوید .) 
به 
اشتراک گذاری محتوای ساخت شده در شبکه‌های‌عمومی گوناگون عمل 
در فروم ها یا این که انجمن های گفتگو و لینک و پیوند دهی به محتوای سایت خود در قسمت امضا باصرفه 
سازی یا سئوی محتوا با لغات حیاتی مسئله حیث برای گوگل جواب 
گویی به سوالات مطرح گردیده در سایت های پرسش و جواب و پیوند دهی به محتوای وب سایت خویش ارسال 
پیوندِ محتوایِ ساخت شده در وبسایت های لینکدونی یا دایرکتوری ها تبلیغات 
برای محتواهای ساخت گردیده، در سایت پر بازدید با پرداخت هزینه 

رواج 
محتوا برای افزایش بازدید کننده 

ضروری می‌باشد برای هر محتوایی که در وبسایت خود ساخت می‌کنید از راه‌های گفته شده در ابتدا به کار گیری کرده تا دیگرافراد از وجود سایت شما و مطالب با ارزش آن با خبر شوند . 

 

جلب 
اعتنا مخاطبان بعد از اینکه خط مش های گفته شده در فوق رو اجرا کردید، قلیل ناچیز شاهد ارتقاء ترافیک یا این که بازدید کننده وب سایت خود خواهید بود . حال نوبت میرسه به او‌لین و مهمترین هدف هر کسب و عمل اینترنتی یعنی برقراری رابطهِ بلند روزگار با بازدید کنندگان و مخاطبان سایت . 

مطلقا شما با هر بازدید کننده ای که وارد وبسایت تان میگردد، نمیتونید ارتباط برقرار نمائید . اکثری از این بازدید کنندگان بعد از آن از مطالعه چند نوشته‌ی‌علمی، سایت شما رو ترک خواهند کرد . پس ضروری میباشد تا به گونه ای این بازدید کنندگان را در سایت خویش نگه دارید یا از آن‌ها بخواهید کاری انجام دهند . 

مثلا، از آن‌ها بخواهید تا محتوای سایت شما رو به اشتراک بگذارند، البته این مهم، مستلزم این میباشد که محتوای وب سایت تان عالی و منحصر باشد تا آن‌ها حاضر باشند آن را به اشتراک بگذارند .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت: 18:29

گزینش دامنه : تلاش نمائید برای وب اینترنت تارنما خود نامی تعیین کنید که یوزرها بتوانند به راحتی به حافظه بسپارند .
سرویس هاستینگ : فضای میباشد مورد نیاز را از شرکت های دارای اعتبار تنظیم فرمائید .

طراحی سایت
سایت تکنولوژی : زبانی که قصد داریم پباده سازی تارنما را به آن تکنولوژی شیوه اندازی کنیم را تعیین می کنیم .
انتخاب هدف : هدف از اینترنت سایتمان را بسته به این که قضیه عمل شرکتی، فروشگاهی و … باشه رو مشخص و مشخص می کنیم .
طرح و رنگ بندی : کارایی نمایید طرح و رنگ بندی قابل قبولی برای سایتتان گزینش فرمائید چرا که بیشترین تاثیر را بر روی کاربر این مورد خواهد گذاشت .
نقشه تارنما : نقشه وب سایت و فلوچارت واضحی برای تارنما خود ترسیم نمائید .
محتوا : تلاش کنید محتوای مطلوب برای وب سایتتان تهیه کنید . کلیدواژه هایی که برای مطالب به فعالیت گیری می نمائید عملکرد نمائید به رخ صدق تعیین فرمائید . راهنمای بدون نقص انتخاب کلید واژه و کلمه و واژه و کلمه برای سئو عالی تر در اینترنت وب سایت ما یعنی تارنما سازان جانور می باشد .
مخاطبان : شما بایستی آنالیز صحیحی از گروه مخاطبان وبسایت خویش داشته باشید و وبسایت را برای آن ها بهینه نمایید .
تبلیغات : سعی کنید از تبلیغات فراوان در وب سایت به کارگیری ننمایید . تبلیغات زیاد سبب ساز اذیت یوزرها گردیده و در غایت سبب ساز کاهش بازدید سایتتان خواهد شوید .
پنجره های پاپ آپ : همت فرمایید از پنجره های پاپ آپ در سایتتان به کار گیری نکنید . آمار نشان می دهند که بیش از 09 درصد یوزرها فارغ از قرائت محتوای این کاغذ های آنها را می بندند .
پباده سازی جذاب : پباده سازی بی آلایش البته رشته ای برای وب وب وب سایت خویش در لحاظ بگیرید .
دکمه ها : عملکرد کنید در طراحی صفحه ها خویش از دکمه های جذاب و با استایل نو استعمال فرمائید . فارغ از تردید یوزرها دقت بیشتری به باتن ها نسبت به لینک های معمولی خواهند کرد .
پس قضیه : هر چقدر می توانید کارایی نمائید از طرح بی آلایش تری برای پس مسئله سایتتان به عمل گیری نمائید .
تصاویر : همت فرمایید از تصاویر با کیفیت البته با حجم ناچیز به عمل گیری نمائید . تصاویر را در صفحاتتان تکرار نکنید . فراموش نکنید به فعالیت گیری نکردن از تصاویر خیلی خوب تر از به عمل گیری از تصاویر بی ربط و بی کیفیت می باشد .
ناوبری سهل و آسان وآسان : هر چقدر که می توانید تلاش نمایید همه چیز در ساتتان در دسترس باشد . از منوهای پیچیده و تو درتو به کار گیری نکنید .
منحصر به فرد به شخص به شخص : تلاش فرمائید نیز از حیث محتوا و نیز از حیث ظاهری اینترنت ساتتان اختصاصی به شخص باشد . کپی کردن از وبسایت های دیگر به اعتبار آن ها خواهد افزود .
به‌روز : کارایی فرمائید از تمامی نظر به‌روز باشید .
سازمان‌دهی : وبسایت های پیروز از سیستم جستجوی کاربردی و معمولی بهره می برند . هر چقدر می توانید سیستم جستجوی هوشمندانه‌تری برای سایتتان بسازید .
سازش : عملکرد فرمائید اینترنت سایتتان در هیچ کدوم از مرورگرا مشکلی در سناریو نداشته باشد . از به کارگیری ازالمان‌های متحرک اضافی در تارنما اجتناب نمائید .
وضوح صفحه : کارایی فرمائید پباده سازی ریسپانسیو برای سایتتان در حیث بگیرید در این چهره سایتتان در هر دستگاهی با هر میزان ای به صدق نمایش داده خواهد شد . در صورتی که سایتتان فاقد این قابلیت و امکان می باشد برای رفع این اختلال می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید . برای این مراد از کاغذ ی تماس با ما اقدام نمائید .
شبکه های اجتماعی : استعمال از شبکه‌های اجتماعی تاثیر زیاد زیادی بر آمار سایتتان خواهد گذاشت .
قابلیت
اشتراک گذاری برای مطالبتان را فراموش نکنید!

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت , نویسنده : علی پور web02 بازدید : 122 تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت: 2:21

مزايا
و معايب طراحي وبسايت هاي دايناميك10 / 10 از 1 كاربر در اين نصيب از مقاله ها طراحي وب سايت مي خوا‌هيم شما را با مزايا و معايب طراحي وبسايت دايناميك آشنا كنيم . طراحي سايت

سايت امروزه طراحي سايت هاي دايناميك به استدلال امكان ويرايش بي آلايش و بروزرساني ، بخش اعظم مورد اعتنا درخواست كنندگان پباده سازي وبسايت قرار مي گيرند . کاغذ ها دايناميك بيشتر محتوا را از يك پایگاه داده مهيا مي نمايد به اين ترتيب ويژگي شما مي توانيد به راحتي به پيدايش رساني اینترنت وب سايت خود بپردازيد چون به جاي تغيير تعدادي ورقه ، فقط داده ها پايگاه داده به روز رساني مي شود .

مزايا
و
معايب پباده سازي اینترنت سايت هاي دايناميك در اينگونه پباده سازي سایت با توجه به گویش هاي برنامه نويسي پيچيده اي كه استعمال مي شود امكاناتي مانند ورقه هاي هوشمند ،فرمها و جستجوهاي پيچيده در آن ها امكان پذير مي باشد و پياده سازي آن به جور اي می‌باشد كه در راستي برگه اي وجود ندارد و تنها با درخواست استعمال كننده تولید مي گردد . نشانی صفحه های دايناميك اکثر اوقات دارنده علامت سوال (?) است؛ همچنين وجود علامتهاي % ، = ، +، $ يا & در يك نشاني مي تواند بيان كنده دايناميك بودن آن باشد كه به تمام علامتهاي بعد از آن از ؟، Query String مي گويند . براي مشاهده يك نمونه از صفحات دايناميك، در گوگل كلمه اي را کاوش كنيد؛ برگه نتايج جستجو، يك برگه دايناميك مي باشد .

صرفا اختلال اين جور طراحي وب سايت اين ميباشد كه به میزان سايتهاي استاتيك، گوگل فرندلي نيستند و بعضي از موتورهاي كاوش توانمند به ايندكس نمودن آن نمي باشد و يا تنها بعضي از ورقه هاي آن را ايندكس مي نمايند . زيرا براي توليد صفحه ها دايناميك، مي بايست يك سري متغير انتخاب يا كامل شدن شود آن‌گاه دكمه تصویب كليك شود؛ و از آنجا كه صفحه اي واقعي وجود ندارد؛ در نتيجه ممكن هست رباتهاي موتورهاي كاوش حاذق به تلاوت اين مدل از صفحه ها نباشند .
برخي از طراحان اينترنت ، ورقه ها دايناميك را طوري پياده سازي مي نمايند كه موتورهاي كاوش امكان دسترسي به آن ها را ندارند زيرا توانايي آماده كردن متغيرهاي لازم براي ساخته شدن آن ورقه ها را در اختيار ندارند . با داشتن اين آگاهي در قضیه ي طراحي وب سايت مي توانيد وب سايت قضيه نياز خود را تعيين فرماييد .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت: 0:44